Tuesday 27 September 2011

Sambutan Raya Sekolah

salam...
hari ni dekat sekolah aku telah adakan majlis sambutan hari raya... boleh dikatakan semuanya berjalan dengan lancar, tapi kesimpulan yang dapat diibuat sambutan tu tak berapa menyengat laaaa...
Suka tu ada jugak,tapi ni la sambutan raya aku yang terakhir dekat sekolah memandangkan tahun ni "last year", sedihnya bila sambutan terakhir ni x berapa best.. banyak kekurangan yang perlu diperbaiki bagi mengindahkan lagi sebarang sambutan dekat sekolah... Tapi aku nak kongsi la beberapa pic yang sempat diambil sepanjang majlis tu...

aku,fahmi,own,enn sin,li yen, n xia..nk kata 1Malaysia pun satu kaum lagi tak da..he

masing2 bajet cun....termasuk la aku

yang ni secara kebetulan pakai baju sama warna,jadi curi peluang ambik gambar sekali...

yang ni pun warna baju lebih kurang, fifie eyzanie..

ni last picture buat masa sekarang ni..nanti ada lagi aku kongsi la lagi..
Apa2 pun aku nak ucapkan terima kasih deka cikgu2 sebab berusaha jugak menganjurkan sambutan hari raya ni, kepada pihak yang terlibat secara langsung atau tak langsung aku ucapkan terima kasih jugak... badan kuasa pengawas sekolah jugak telah menjalankan tugas dengan baik,harap2 ianya berkekalan,amin........



No comments:

Post a Comment