Saturday 30 July 2011

Ramadhan Menjelang Lagi....



As'salamualaikum...
Pejam celik pejam celik dah memasuki bulan puasa semula... Alhamdulillah Allah lanjutkan usia kita untuk terus beribadat kepada-Nya sepanjang bulan yang penuh barakah ini.... Kepada kawan2 aku harap semuanya dapat berpuasa penuh pada tahun ini.. Kepada calon SPM jangan jadikan TRIAL sebagai alasan untuk x pergi taraweh,haha...
Lagu ni aku nak bagi orang dengar supaya dapat merasai semangat puasa dengan lebih kuat.. Apa lagi yang aku nak tulis pun xtahu... Apa2 pun aku memang "excited" gila



Kalau dah berpuasa 2 jangan duk jadi cam apa yang terpapar dekat pic atas 2...
Jangan duk merungut lapar itu ini waktu berpuasa.. (burger,roti jonh,nasi beriani,soya,haha... mcm2 yang hampa nk makan)...


Ok... kesimpulannya dekat sini aku sekali lagi nak ucapkan:
Selamat Menyambut Bulan Ramadhan Al-Mubarak.. Semoga Puasa Kita Pada Tahun Ini Diterima Allah S.W.T..amin

No comments:

Post a Comment